VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

BEL ONS: 085 065 72 49.       VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

Vastgestelde vragen

HELP! Mijn Femly werkt niet?

mobiele telefoons met  besturingssysteem Android. 
Camera en Microfoon moeten aan- Camera en Microfoon van de staan.

mobiele telefoons met  besturingssysteem IOS. 
Camera en Microfoon van de iPhone moeten aanstaan.

Probleemoplossingen voor Femly vanaf mei 2024

⦁ Controleer of alle stekkers goed zijn aangesloten. Ledje Femly kastje gaat even aan als stroom erop gaat

⦁ Verwijder App en installeer deze opnieuw op je mobiel. (Femlyapp)

⦁ Doe TV met afstandsbediening uit.

⦁ Haal witte voeding stekkertje uit rood/witte Femly kastje en doe het na
10 seconden er weer in.

⦁ TV start automatisch op.

⦁ Ga in de App op je mobiel naar “Televisie bedienen”

⦁ Bij “Televisie uit” staat vinkje klik hierop. TV gaat uit.

⦁ Klik nu op Femly aan.

⦁ Alles zou nu moeten werken, HDMI kabel moet echt in HDMI poort 1 van de TV.

Aanpassing

Indien je een Groepslid hebt toegevoegd met niet alle functies en je wilt functies toevoegen of verwijderen.

⦁ Naam en mail van groepslid invullen en je komt weer in het scherm functies.

⦁ Invullen en verzenden.

⦁ De laatste functies die je hebt gegeven worden dan in het systeem opgeslagen.

LET OP: app meldt dat het groepslid mail krijgt maar dat is alleen de eerste keer als je het groepslid aanmaakt dus niet bij het wijzigen van functie(s).