VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

BEL ONS: 085 065 72 49.       VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

Hoe moeilijk is Femly? Heb je een cursus nodig?

Beeldbellen in de zorg heeft heel veel voordelen. Maar er is 1 vaak genoemd nadeel: het aanleren van nieuwe technologie. Met name voor ouderen blijkt dit een enorme uitdaging. In deze blog leggen wij uit hoe wij bij Femly hiermee omgaan.

Femly

Met Femly heb ik eindelijk weer tijd voor mezelf. Samen met de familie heb ik balans tussen de aandacht voor mijn moeder en de rest van mijn leven.

Waarom veel zorginnovatieprojecten mislukken (en wij het anders doen)

Bijna elke bestuurder heeft ervaring met mislukte innovatieprojecten. Dat horen wij heel veel. En de cijfers zeggen dat ook: 70-80% van de innovaties leiden niet tot het gewenste resultaat. Ze zijn vaak simpelweg te ingewikkeld om in de praktijk te gebruiken.

Daarom zijn veel bestuurders sceptisch. Maar juist zo is Femly ontstaan: gebruik maken van technologie om het leven van mantelzorgers, verzorgers maar ook ouderen simpeler te maken.

Nu weten wij, zodra bestuurders Femly zien, worden ze enthousiast. Ze gaan binnen 5 minuten van “ik weet het niet” naar “dit is echt simpel”.

Bij Femly hoeven ouderen niks te doen
Een van de grote bezwaren, het leren van een nieuwe technologie is niet nodig voor Femly. Ouderen hoeven helemaal niks te doen. De mantelzorger duwt in de app op verbinden en komt vanzelf in beeld. Er zijn dus geen cursussen nodig, zoals die soms bij het gebruik van tablets wel nodig zijn.

Review Femly gebruiker:
‘Het mooie is dat hij zelf niets hoeft te doen. Ik zeg altijd, paps ga maar lekker in je stoel zitten, je hoeft niets te doen, ik kom vanzelf in beeld. Femly, ik zou het aan iedereen adviseren het maakt mijn vader en ons een gelukkiger mens.’

Dat simpel maken is onze filosofie en zit ook in ons DNA.

Geen extra werkdruk
Onze klanten hebben ervaren dat er geen extra werkdruk is voor zorgpersoneel. De Femly is gemakkelijk te bedienen en er is geen extra ondersteuning nodig. We begrijpen hoe belangrijk dit is. Zorgpersoneel hoeven geen eigen telefoons meer te gebruiken en het kost geen extra tijd: alles werkt vanzelf.

Wil je meer weten?
Neem dan contact met ons op.